FANDOM

Informacje
Re:Zero kara hajimeru Isekai Seikatsu 4 (Re:ゼロから始める異世界生活4) jest drugim tomem Light Novel Re:Zero. Na terenie Japonii został wydany 24. czerwca 2014. roku, następnie kolejno w USA 20. czerwca 2017. roku, a w Polsce zostanie wydany 8. października 2017. roku.

Opis Edytuj

Gdy Subaru pokonał drugą morderczą pętlę, do posiadłości powróciła sielska atmosfera. Chwilę wytchnienia przerwało przybycie posłańca z wiadomością o wyborach na władcę Lugniki. Odpowiadając na wezwanie prawie wszyscy mieszkańcy posiadłości jadą do stolicy – tam, gdzie zaczęła się ta historia. Tam Subaru odnawia stare przyjaźnie i aż rozpiera go energia do działania, ale Emilia uparcie odmawia przyjęcia jego pomocy. Nieporozumienia między nimi doprowadzają do tarć i konfliktów, w które zostają wmieszane nowo poznane osoby. Chłopak kierowany swoimi uczuciami do półelfki stara się jak może, ale co z tego wyniknie?

– I tak sprawię, że Emilia zasiądzie na tronie. Robię to, bo jest kimś wyjątkowym.

Rozpoczyna się nowy rozdział popularnej powieści internetowej. Co zrobi Subaru, kiedy zabraknie mu słów, a jego uczucia nie zostaną prawidłowo odczytane?

Rozdziały Edytuj

Postacie Edytuj

Ilustracje Edytuj

Bibliografia Edytuj

Nawigacja Edytuj

Nawigacja - LN
Główna seria Tom 1Tom 2Tom 3Tom 4Tom 5Tom 6Tom 7Tom 8Tom 09Tom 10Tom 11Tom 12Tom 13
Ex Tom 1Tom 2
Tanpenshuu Tom 1Tom 2
Inne Re:ZeropediaKonosuba x Re:Zero CrossoverRe:BOX