FANDOM

Uwaga!

Ten artykuł zawiera informacje z Light Novel, które nigdy nie zostały ukazane w anime.

Informacje

Rem (レム) - młodsza bliźniaczka Ram, pokojówka pracująca w posiadłości Roswaal'a L. Mathers. Kiedy Emilia przyprowadziła Subaru, Rem i Ram myślały, że jest szpiegiem kultu, ale widząc, jak zaryzykował uratowanie ludu Irlam przed Wolgarmami, i widząc, jak się nią opiekował, kiedy była ranna, Rem zakochała się w nim.

Charakter Edytuj

Rem ma tendencję do mówienia w pozornie uprzejmy sposób, a czasem działa bez zastanowienia. Szanuje zarówno punkt kultu, jak i poczucie winy wobec siostry za incydent z przeszłości. Z powodu szacunku i poczucia winy wobec siostry uważała się za gorszą. Po tym, jak Subaru ją ratuje, zakochuje się w nim, stając się jednym z jego najwierniejszych wyznawców. Rem pozostanie przy nim bez względu na to, co się stanie, nawet jeśli Subaru ją odrzuci.

Wygląd Edytuj

Rem ma krótkie błękitne włosy, które zasłaniają jej prawe oko. Jej oczy są koloru niebieskiego. Z lewej strony jej włosy są spięte za pomocą różowej wstążki, obok ma kolejną związaną w kształt kwiatu. Wygląda prawie identycznie jak siostra, z wyjątkiem koloru włosów, oczu i wstążki. Zazwyczaj nosi typowy strój dla każdej pokojówki, składający się z czarnej sukienki zakończonej białymi koronkami z białymi rajstopami i czarnymi butami. Na głowie nosi opaskę na włosy dla pokojówek.

Jej biust jest odrobinę większy od jej siostry, jednak w sekrecie zmieniła wymiary swojego stroju, aby to ukryć. Podczas używania demonicznych mocy z jej czoła wyrasta róg świecący na biało z różową poświatą.

Historia Edytuj

Wczesne lata i młodośćEdytuj

W wyniku związku Temae i Quarka, Rem wraz ze swoją siostrą Ram, narodziła się w wiosce zamieszkiwanej przez lud z gatunku demonów. Ponieważ była bliźniakiem, urodziła się jako demon jednorogi, z tego powodu z początku planowano zabić ją i jej siostrę, jednak zrezygnowano z tego, gdy zobaczono magiczne moce, których użyła Ram, słysząc płacz Rem. Rem żyła tam przez długi czas w cieniu swojej siostry, która była o wiele lepiej uzdolniona magicznie. Próbowała rozwijać swoje moce, aby chociaż w najmniejszym stopniu dorównać siostrze, jednak to nie przynosiło wymiernych skutków. Kiedy Ram powiedziała jej, że nie musi jej dorównywać w magii, ta postanowiła rozwinąć inne umiejętności. Pewnego dnia poprosiła rodziców, aby to ona tego dnia mogła zrobić kolacje. Później udała się do lasu, aby zdobyć potrzebne do tego składniki, jednak przeszkodziła w tym burza, w wyniku której Ram musiała ją ratować przed upadającym drzewem, a składniki się zepsuły. Skończyło się na tym, że na kolacje przygotowała ziemniaki, które Ram i jej rodzicom bardzo zasmakowały.

Szczęśliwa rodzina dworu RoswaalaEdytuj

Rem i Ram poznają Suburę

Rem i Ram poznają Subaru

Rem po raz pierwszy pojawił się ze swoją siostrą w dworze Roswaala, kiedy Subaru wybudził się ze snu. Dziewczęta podczas pierwszej rozmowy z Subaru były bardzo zdegustowane jego zachowaniem, ponieważ nie ukrywał swojego podniecenia ich wyglądem.

Kiedy Emilia dołączyła do Subaru podczas jego porannych ćwiczeń, Rem wraz z siostrą zjawiły się i oznajmiły Emilii, że ich pan, mistrz Roswaal, powrócił i zaprosiły ją na prywatne spotkanie.

Podczas spotkania odbył się posiłek a Rem i Ram obsługiwały gospodarza oraz jego gości. Subaru był zdziwiony smakiem potraw, a Roswaal wyjaśnił, że Rem jest niesamowitą kucharką.

Rem i Ram drwią z Subury

Rem i Ram pomagają Subaru wybrać strój do pracy na dworze

Później, kiedy Subaru oznajmił, że chce zostać pracownikiem dworu, Rem dokonała pomiarów jego ciała, aby uszyć odpowiedni ubiór dla przyszłego kamerdynera, a następnie jej siostra odeszła z nim, pokazując mu pokoje.

Wieczorem tego samego dnia Rem zjawia się w jego sypialni i wręcza mu jego nową odzież.

Z rana Ram wraz ze swoją siostrą i nowym pracownikiem przyrządzali śniadanie. Umiejętności kulinarne Subaru były na bardzo niskim poziomie, przez co cały czas zacinał się nożem podczas obierania warzyw. Rem chwaliła i dziękowała swojej siostrze za pomoc, po czym stwierdziła, że żal jej farmera, który wyhodował warzywa obrane przez Subaru.

Kiedy Subaru umarł w trakcie snu, powrócił do nowego miejsca zero, które było chwilą poznania Rem i Ram.

Poranek naszej obietnicy jest wciąż odległyEdytuj

Przerażony Subaru ponowną śmiercią lekko zdezorientował pokojówki, które mu odradziły wstawania z łóżka. Jednak ten ich nie posłuchał i oddalił się od jego sypialni i ukrył się w bibliotece, kiedy Rem wraz z siostrą szukały go po całej rezydencji.

Następnego dnia z rana Rem wręczyła mu ponownie garnitur, który tym razem pasował idealnie, a Subaru nie musiał go poprawiać.

Rem pracując w ogrodzie

Rem pracując w ogrodzie

Tego samego dnia, kazano służbie skrócić krzewy w ogrodzie. Kiedy Ram i Subaru po prostu podcinali gałęzie krzewów, Rem tworzyła z nich rzeźby ludzi oraz zwierząt. Ram podczas pracy chwaliła zdolności fryzjerskie swojej siostry, mówiąc, że stylizuje jej włosy i ubrania każdego ranka.

Podczas sprzątania łaźni przez Subaru, Rem dołączyła do niego i przeprosiła, że oferta jej siostry polepszenia wizerunku jego włosów była niestosowna, ponieważ jako wybawca Emilii przewyższa ją rangą i powinna przeprosić za mówienie bezsensownych rzeczy. Subaru zaproponował, żeby w ramach przeprosin rzeczywiście podcięła mu włosy, a Rem przystała na jego propozycję.

Tego samego dnia wieczorem Subaru wraz Rem udali się do pobliskiej wioski, gdzie Rem zrobiła zapasy do rezydencji, a Subaru umówił się z dziećmi, żeby mu nie przeszkadzały, kiedy przyjdzie do wioski z Emilią w nocy. Rem była lekko zdziwiona jego dobrym kontaktem i popularnością wśród dzieci w wiosce.

Dźwięk łańcuchówEdytuj

Niestety Subaru ponownie umarł i powrócił do miejsca zero, strasząc bliźniaczki krzykiem, jaki wydobył z siebie, budząc się.

Jak w poprzednich pętlach czasu Rem i Ram przybyły do Subaru, Emilli i Pucka oznajmić, że przybył ich pan, który wyczekuje Emilię.

Umiejętności Edytuj

Zdolności magiczneEdytuj

  • Magia Wody: Rem biegle włada magią wody, którą potrafi manipulować, dzięki czemu potrafi atakować i leczyć za jej pomocą.
    • Huma: Pozwala na tworzenie barier chroniącą ją przed innymi rodzajami magii, chyba że jest silniejsza od jej.
      • El Huma: Pozwala na tworzenie wielkich sopli lodu, służących do atakowania.
      • Al Huma: Pozwala na tworzenie wielkiego skupiska małych sopli lodu podobnych do tych, które tworzą Emilia i Puck.
  • Linia krwi demona: Jako iż Rem należy do rasy demonów, ma możliwość manifestowania tego poprzez ukazanie rogu na czole (W jej przypadku tylko jednego, ponieważ jest demonem bliźniaczym). Podczas używania jej rogu wzrastają jej możliwości fizyczne. Z początku jak go używała, nie umiała się wtedy kontrolować, jednak od momentu gdy Subaru jej pomógł, prawdopodobnie ćwiczyła samokontrole, gdyż podczas walki z białym wielorybem potrafiła normalnie używać swojej mocy i nie wpadać w furię.

Ogólne umiejętnościEdytuj

Rem walcząca kulą

Rem walcząca z kulą przeciwko potworom

Rem jest dobrze wyszkolonym wojownikiem, co pomogło jej w wielu bitwach. Pozwala mu to analizować styl walki przeciwników, a także dostrzegać drobne szczegóły dotyczące wroga, np. napięte mięśnie, dzięki czemu może domyślić się, w którą stronę skoczy oponent. Rem w większości przypadków do walki wykorzystuje wielką kolczastą kuli na długim łańcuchu.

Ciekawostki Edytuj

  • Według autora jej urodziny przypadają na 2 lutego, tego samego dnia co jej siostry.
  • W Anime Awards 2016 na Crunchyrollu wygrała w kategorii "Najlepsza dziewczyna" ("Best Girl")z 60% wszystkich głosów.
  • W wywiadzie Masaharu Watanabe wyjawił, że to Emilia, a nie ona jest główną bohaterką serii Re:Zero.
  • W wolnym czasie lubi czytać.
  • Jest jedną z najbardziej lubianych i rozpoznawalnych postaci z anime.

NawigacjaEdytuj

Królestwo Lugnica
Rodzina królewska Randohal LugnicaFord LugnicaZabinel LugnicaFourier LugnicaEmerada Lugnica
Rada Miklotov McMahonBordeaux Zellgef
Szlachta Roswaal L. MathersCrusch KarstenFelixReinhard van AstreaJulius JuukuliusPriscilla BarielleMeckart KarstenLeip BarielleBiehn ArgyleWilhelm van AstreaBertol Astrea• Tishua AstreaThearesia van AstreaHeinkel AstreaLouanna AstreaJoshua JuukuliusAnnerose MiloadAlviero JuukuliusKlein Juukulius
Mieszkańcy Natsuki SubaruEmiliaRamRemFrederica BaumannGarfiel TinselFeltRomKadomon RischRaksha RischPlum RischOtto SuwenClindMarcos GildarkAldebaranSchultKiritaka MuseRickertMilde IrlamMuraosaPetra LeyteMildCainDineLucasMeinaMeili PortrouteKetty MuttartConwood MelahauMuslan KallardIna KallardLusbel KallardTinaGarek ThompsonReala ThompsonFred ThompsonQuarkTemaeSetantaTonChinKanRussell FellowGalic FablessHeneheheSylphy
Duchy PackBeatriceEchidna (sztuczny duch)
Pozostali Roswaal J MathersGrimm FauzenPivot ArnancyCarol RemendisTorta WisleyFribal van AstreaGionis LugnicaCragrelLibre FermiSphinxFortunaArchDias FatsbalmRodriguezReid AstreaVolcanicaShaulaFlugel
Organizacje Rycerze KrólestwaWhite Dragon's Scale